מועדון לקוחות הצטרפו וקבלו הטבות,
מבצעים ועדכונים למייל
מועדון לקוחות

נמצאו: 1 לופטים בפתח תקווה

לופטים בפתח תקווה

אתה עומד לפני תכנון מסיבת יום הולדת לאשתך ומחפש מתחם מתאים? יש לא מעט מוזמנים ומוזמנות והבית קטן מדי בכדי להכיל את כולם. בראשך ישר עולים התכנונים להזמנת מתחם בתל אביב למרות שהנך גר בפתח תקווה וגם רוב המוזמנים. חבל למהר ולהזמין מבלי לברר על מתחם קרוב יותר. בפתח תקווה קיימים לופטים רבים המיועדים למסיבות ואירועים פרטיים באותה רמה בדיוק כמו הלופטים שנמצאים בתל אביב. מה שכן בלופט בפתח תקווה תצליח להקים יום הולדת גדולה יותר ומהנה יותר (להבדיל מביתך הפרטי- כפי שחשבת).
"בוא נרקוד עד אור הבוקר.. בוא נשיר חזק עד השמיים"
כמעט כל מסיבה בבית מסתיימת עם ביקור המשטרה. בכדי למנוע זאת ובכדי לא לגרום לשום דבר לקטוע את מסיבתכם מומלץ לשכור ולהזמין לופט בפתח תקווה ובכך ליהנות במסיבה פרטית ומהנה מבלי להציק ולהפריע לסובבים. לופט בפתח תקווה כמו כל הלופטים ברחבי הארץ, נמצאים במתחמים מבודדים ומרוחקים כמו אזורי תעשייה, בנייני משרדים ויערות. בעלי הלופטים דאגו לבנות את המתחם רחוק ממקום מגורים והכל בשביל להעניק לכם לבלות וליהנות משירים, קריוקי וריקודים עד אור הבוקר.

מה מיוחד בלופט מלבד המיקום המבודד?
כמובן שיתרונות לופט בפתח תקווה לא מסתכמים רק במיקומו המבודד.. בכל לופט תגלו מתחם גדול ומעוצב המסוגנן בקפידה והמעוטר בריהוט ואביזרים יוקרתיים. במתחם מחכה לכם ג'קוזי ספא מפנק, סאונה יבשה/ רטובה, שולחנות משחק כמו שלוחן פוקר, שולחן סנוקר, פינג פונג ועוד. בנוסף בר גדול, פינות ישיבה נינוחות, קריוקי, מערכות הגברה, תאורת לדים, מקרן גדול, מסכים וכו'. ישנם לופטים שמאפשרים ללון במתחם לאחר המסיבה (מעט מאוד לופטים) לכן מומלץ לברר לפני בכדי שתוכלו להישאר במתחם מבלי לדאוג לדרך חזרה ולנהג תורן.

לופט בפתח תקווה – לכל סיבה ומסיבה

לופטים בפתח תקווה מתאימים למגוון רחב של מסיבות פרטיות ואירועים נוצצים כמו במקרה שלך לימי הולדת. כמו כן המתחם מיועד למסיבות רווקים / רווקות, הצעות נישואין, בר / בת מצווה, ימי כיף, ערבי גיבוש, וועדי עובדים ואפילו לערב קריוקי ספונטני.